Поради батькам молодших підлітків

Вік людської цивілізації – сотні тисяч років, вік персонального комп'ютера (ПК) – чотири десятиліття. Головна цінність – людина, її розвиток і здатність мислити, а ПК лише помічник. Тому мета вивчення інформатики, зокрема, – дати уявлення про інформаційну картину світу, адже з першої секунди життя ми потрапляємо у світ інформації, в якому комп'ютер – велике досягнення людської думки, предмет праці і засіб праці, покликаний допомагати, а не заміняти все і вся. Тобто інформатика – наука далеко не про комп'ютери, а ми з Вами виховуємо здорових жителів планети Земля, творців сучасного суспільства, а не немічних байдужих споживачів, які просто натискають на кнопки.

Не припустимо загибель цивілізації!

Загальні побажання

1. Читати вголос, переказувати, відповідати на питання після пункту підручника, за можливістю виконувати практичні завдання за домашнім комп'ютером. Від уміння читати залежить сприйняття, читання сприяє поповненню словникового запасу.

2. За санітарними нормами учні 2-5-го класу можуть працювати за комп'ютером не більше 15 хвилин. Діти працюють в парах. Тому є сенс працювати ще і вдома.

3. Відсутність на уроці не звільняє від підготовки до наступного уроку! Підручник – у всіх, паперовий або електронний. Не були на уроці, не в змозі подзвонити однокласникам, щоб дізнатися домашнє завдання? Читайте наступний пункт! Вивчайте наступний пункт!

4. Слухати вчителя, однокласників, які відповідають, слухати запитання, відповідати по темі, не повторюватися. Послухав учителя – успішно впорався з роботою за комп'ютером.

5. Трапляється, що програмне забезпечення (ПО), яке вивчаємо на уроці (Windows XP, Paint), не збігається з тим, що є вдома (Windows 7, 8, Paint відповідно для них). У цьому є позитивний момент: розвивається вміння підстроюватися, переносити досвід, отриманий під час роботи з одним ПО, на інше, учить гнучкості, спритності, кмітливості в нашому непростому мінливому світі.

6. Є критерії оцінювання, розроблені державою. Наприклад, 9 балів ставиться, якщо: «Учень вільно володіє навчальним матеріалом, застосовує знання на практиці; вміє узагальнювати і систематизувати навчальну інформацію, самостійно виконує передбачені програмою навчальні завдання, самостійно знаходить і виправляє помилки; може аргументовано вибрати раціональний спосіб виконання завдання; вільно володіє клавіатурою».

Намагайтеся! Не будьте байдужими! Будьте здорові! Успіхів! Добра і миру!

В основному вдалося організувати дітей, більше половини чують запитання (як правило, питання демонструється на екрані), намагаються обміркувати і відповісти. Виходить непогано, якщо вивчили, попрацювали вдома, але таких чомусь небагато. Уміють піднімати руку, але є ті, що вигукують, а під час роботи за комп'ютерами бурхливо та дуже емоційно висловлюють свої почуття. Є учні, які намагаються відповісти хоч щось, часто не до діла, все поспіль. Трапляється, що піднімається рука під час пояснення і щось говориться, що не відноситься до уроку. Це дуже відволікає, дорога кожна секунда.

Приклад недавнього уроку. Питання: «З яких фігур побудовано зображення?» (На екрані – будинок, тобто прямокутник, багатокутник, лінія і т.д.). Відповідь учня: «Заливка».

Кiлькiсть переглядiв: 400

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.